Wednesday, November 11, 2009

Si Tanggang... benar atau mistik...





Tertarik aku dgn cerita siTanggang ni...yang sampai sekarang aku masih ragu. Ikut ceritanya disinilah tapak dimana kapal si Tanggang disumpah. Sempena lawatan aku ke Padang, Indonesia sebelum berlakunya gempa bumi baru-baru ini.Aku nak imbas kembali cerita si Tanggang ini kerana aku telah mendengar dari mulut org yg aku kenali "bahawa cerita si Tanggang adalah benarrrr". Janganlah cuba menderhaka kepada kedua ibu bapa. mmmmm....namun taat setia kasih aku kepada kedua ibu bapaku bukan kerana siTanggang. Ianya adalah kerana perintah Allah SWT DAN Rasul Junjunganku Nabi Muhammad SAW. Sama-sama kita analisa gambar yang mengisahkan siTanggang dimana dari dulu hingga kini ianya tetap didendangkan.

No comments:

Post a Comment

Followers